پوست و مو, ویدیو

درمان کم پشتی مو و ریزش مو در طب سنتی | دکتر خیراندیش

درمان ریزش مو و کم پشتی مو در طب سنتی توسط دکتر خیر اندیش

درمان ریزش و کم پشتی مو در طب سنتی - دکتر خیراندیش

علت کم پشتی و درمان ریزش مو

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

کسانی که موهای سرشون نمیریزه یا سری معتدل دارند یا سری سرد، اما ریزش دیگر ریزش سرد است که این ریزش بیشتر در مردان اتفاق میفته،  طاسی در زنان نداریم چرا چون در زنان صفرای غالب نداریم به همین دلیل طاسی در زنان به این شکل نیست.

ریزش دوم ریزش سرده یک نوعش کم پشت شدن مو که ناشی از ضعف بنیه است. به اینا اصلا موضعی درمان نمیدیم میگیم بادام بخور، میگه چه ربطی داره، قوت تن پیدا کردی درست میشه اگر در دوران شیردهی ریزش مو پیدا کردین شیر بادام بخورید تا قوتی که از تن رفته برگرده، سوپ گندم هم مفیده. یک ریزش سرد دیگری داریم که میزان سردی بیشتری بر تن و روان حاکم میشه ریزش شدید میده که ریزش سکه ای میده که این هم در زنان اتفاق میده و هم در مردان، این از اوج سردی است که این اتفاق افتاده، این رو با گرم کردن تن و روان، ابتدا در طول مدت ۳ چله و در امتداد موضعی گرم کردن، قابل درمان است. اون هایی که مستعد بودند روانشون برای گرم شدن ما اونا درمان کردیم.

توصیه میشود مقاله کاملی که پیرامون ریزش مو با عنوان “درمان قطعی ریزش مو و علت های کم پشت شدن مو” تدوین شده است را مطالعه کنید .

توضیحات دکتر خیراندیش را در مورد کم پشتی مو و درمان آن ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان کم پشتی و ریزش مو توصیه شده را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “اکسیر حیات” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *