مقاله های مسائل جنسی, ویدیو

عدم نعوظ و راه های درمان آن در طب سنتی | دکتر خیراندیش

علت عدم نعوظ

عدم نعوظ در طب سنتی - دکتر خیراندیش

علت نعوظ – چه خوراکی هایی برای نعوظ مناسب است ؟

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

۳ عامل موجب نعوظ میشود

۱ – قوت تن

۲ – قوت اندام

۳ – قوت روح

این سه عامل اگر ترکیب شد نعوظ پدید می‌آید .

۱ – قوت تن از طریق استفاده از غذاهای قوت بخش که عمدتاً گرمیها می‌شناسیم به دست میاد. گل اینها خرما و زیتون است و هیچ چیزی به خرما و زیتون در ایجاد قوت نمی رسه . این شکایت و عراق و اعراب نیست چون خرما خورن و توی لبنان و الجزایر و تونس نیست چون زیتون خورن تو ایران هم نبود چون گوشت می خوردن با دمبش دمبشو دور نمی‌ریختند . اخیراً که متمدن شدند بیشتر شده در اینجا ترکیبی از روغن زیتون با هر غذا . اگر بخواهید دارو درست کنی زیتون و سیاهدانه و عسل این بخش ضعف را جبران کنید .

۲ – باد در بیضه که با قدرت بده که نعوظ اتفاق بیفته این بار باید به زمینه قوت باشد . قوتشو از لطافت نخود میگیره . بادشم از نخود میگیره . به این دلیل تو ظرف غذای جوانان از طفولیت تا کهنسالی نخود می‌دادند . بچه نخودچی میانسال نخودچی، نخوداب، آبگوشت نخود،خورشت لپه . لپه از نخود سیاه درست میشه نخود سیاه قوی‌تر از نخود غیر سیاه است . نخود چون غذای لطیف است . هم جذب طفولیت داره هم میان سالی هم کهنسالی الان نخود حذف شده به جاش اومده پفک نمکی خب اون پیر مردی که میگه ۱۲۰ سالگی کوه میکند و قنات میکند اون آبگوشت می‌خورد . درون آبگوشت نخود داشت این کسی که در جوانی پفک نمکی میخوره کشورشو پیش‌فروش میکنه برای ده سال آینده . چون نای اصلن پول درآوردن نداره .

۳ – اما قوت سوم ، قوت روان است . نخود آب هم نخود آرام‌آرام پخته بشود از نفخش نترسید همون آب خیس بکنید آرام آرام پخته بشه . بعد میخواید مزه بدید یک نخود که خیس شد یک تفتی با روغن زیتون و پیاز و نعنا هم خوشمزه میشه هم خوش بو . حالا این آب روش بریز و روغن زیتون یک چیز خوشمزه از آب درمیاد . خوشمزه و خوش خوراک به یک نفر گفتم نخود آبخور رفت بعد ۴۰ روز گفت خوردم بد مزه بود . گفتم چیکار کردی گفت نخود ریختم تو آب میخوردم
گفتم خیلی بی سلیقه ای . خوب سلیقه قاطیش کنین . زنان دخالت کنن یه ذره سلیقه قاطی این غذا کنند . حالا حتما نخود آب نخود خالی نباشه . سبزی قاطیش کنید، سبزیجات مختلف مزه بدید رنگ بدید . همه سلایق آشپزی رو بهش اضافه کنید عیب نداره . اما مغز روان هم قوت دیگری است که باید اضافه بشه روان اگر باید به این اوضاع باشد یک ریلکس بودن  . یک آسایش تن لازم است
برای نزدیکی یک آسایش روان‌‌ لازم است
آسایش تن یعنی نزدیکی در حال خستگی نباید انجام بشه زیان بخش است .

نزدیکی در انتهای شب که خواب اتفاق افتاده باشه غذا خورده هضم‌ اول اتفاق افتاده خستگی مرتفع شده با خواب . بعد آرامش روان از طریق مصنوع با عطرها قابل پیدایش است .

عطر که مصرف بشه روان گرم میشه مغز گرم میشه و از طریق فراغت تعهدات این زندگی فوتبالی که میدوه میدوه یک یخچال میخره قسطی بعد که قسطش تمام شد پراید بخره قسطی بعد قسطش تموم شد . این زندگی قسطی هیچ وقت روان آزاد نیست و هیچ وقت زناشویی درستی اتفاق نمیافتد .

بدهکاری بدترین عامل درگیری روان خیلی بد یک نفر ۷۰ ساله یک نفر ۶۰ ساله به خاطر بدهی که داره بعد از بازنشستگی صبح زود باید بره آژانس هزار تومان گیرش بیاد . این سبک زندگی سبک احمقانه است هیچ وقت این آسایش نخواهد داشت

این خیلی اهمیت دارد ما بایستی مدیران که نظام زندگی رو اداره میکنند به این بخش توجه کنند

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد عدم نعوظ را ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای تقویت تقویت میگوید را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “ارگانیک شو” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *