ویدیو

درمان قطعی دیابت دکتر خیراندیش

درمان قطعی دیابت دکتر خیراندیش

درمان قطعی دیابت توسط دکتر خیراندیش

انواع دیابت از نظر دکتر خیراندیش و درمان آن ؟

دیابت روما تبلور سودا تعریف می‌کنیم که این سودا منشائش از پانکراس شروع میشه و بعد به سراسر بدن توسعه میده . چون سودا جهت‌گیری سردی داره بیشترین درگیری سودا در اندام انتهایی پدید میاره . مثلاً زخم دیابتی در سر ایجاد نمیشه در پاایجاد میشه چرا؟ چون سردی انتهایی بیشتر است حتی در دست ایجاد نمیشود . چون دستم به نسبت گرمایش بیشتر از پا هست . پس این سودای سردی است .
اگر این تعریف کامل بپذیریم و توضیح دادم این تعریفی که ما می کنیم با تعریفی که طب سنتی در مبنی میکنه متفاوته .

جهت آشنایی بیشتر با مزاج سودا و آشنایی با علائم آن میتوانید به مقاله ” علائم غلبه مزاج سودا ” و یا برای آموزش مزاج شناسی توسط دکتر خیراندیش به مقاله ” آموزش تشخیص مزاج دکتر خیراندیش ” مراجعه کنید.

دیابت چیست ؟

دیابتی که در طب سنتی تعریف می‌کند دیابت گرم است در منابع و کتب بخونید همین نظریات حکما رو بخونید. اون دیابتی که طب سنتی تعریف میکنه دیابت گرمه . این قابل توجه متخصصین طب سنتی هم هست، که با اون تعریف نمیتونن دیابت رو درمان کنند .

دیابتی که امروز در جامعه می‌بینیم تماماً سردند ممکنه رتبه سردیس متفاوت باشه . لاکن تماماً سردند به خصوص دیابت عصبی که سرد سرد است حالا این سودا گاهی خیلی عمیق است در سرشت مادره در رحمه میشه دیابت بارداری یه زمینه سردی داشته رحمم سرده میشه، در همان موقع سردی جنین به سردی سرشتی اضافه بشه دیابت بارداری پدید می‌آید. گاهی رحم زمینه سردی داشته ، بعد بچه به دنیا آمده سالم ، در طفولیت به دنیا میاد غذای سرد بهش میدن شیر و سایر مقولات دیابت اطفال را شکل می‌دهد

برای آشنایی با سردی رحم و علائم آن میتوانید به مقاله ” درمان سردی رحم توسط دکتر خیراندیش و دکتر روازاده ” مراجعه کنید.

گاهی نه پایش یه گرمی متعارفی داره ولی وقتی که وارد سن سردی شد از ۳۰ تا ۳۵ سالگی به بالا دیابت میگیره که این دیابت شایع تو عموم اینه .
گاهی حتی گرم مزاج هست دموی است لاکن از سن غلبه دم خارج شده و یه استرس بهش وارده شده استرس سیاسی ،حتی من دیابت سیاسی هم دارم . یه عده ای تواین دعواهای سیاسی دچار استرس شدن ورشکست شده دیابت گرفته خوب این دچار دیابت میشه پس زمینه اصلیش سودا است . جهت گیری سودا سردی است این سردی اکثری است . اگر بخواهیم عدد برایش بدیم بالای ۸۰ درصد است . پس درمانش گرم های زداینده هستند. گرم های شکننده سودا . نه اینکه گرم های گرم‌کننده فقط . شکنندگی در دارو باید وجود داشته باشه از این جهت حالا با این نشانه حالا برید تو درمانها

چرا شنبلیله برای دیابت مفید است ؟ چون گرم است . جهت خرید روغن شنبلیله میتواید از طریق وب سایت اقدام کنید.

چرا گزنه مفید است ؟  چون گرم هست . جهت خرید روغن گزنه میتوانید از طریق وب سایت اقدام کنید.

ولی همه جا گزنه همه جا نه در آنجایی که زمینه گرمی دارند . گزنه یک درمانشه . کنارش شکننده دیگه داشته باشیم شکننده نفوذ کننده میشه سرکه در آنجایی که تردید داریم که بین این دو کدامین خلط قالب است ، سودای تر یا سودای گرم هم قاطیشه ، درمان ترکیبی میدیم .

این میشود درمان با دقت ،می شود دوسین غیردقیق می‌شود سرکه انگبین منتهی تطبیقش رو بابالین و با fbsاِش کنترل می‌کنیم . شرایط بالینیشو میببینیم چه اتفاقی افتاده و باfbs هر دو هفته یکبار . نه اینکه ساعت، اینکه میرن ساعت به ساعت می‌گیرن این پدر خودشونو در میارن . علمی هم نیست اینکه کنترل چون بدن شرطی میشه ناخودآگاه دیابت غیر واقعی نشون میده .

محصولات دیابتی

اما یه رفتار بسیار بسیار موثر ضد سوداهای انباشته شده انتهایی که هیچ رغیبی برای این درمان نداریم پیاده روی است .

چرا پیاده روی ؟ به خاطر اینکه با هر گامی که برمی‌دارید مقداری از سودا رو تبدیل به دم می کنید بعد سودا را جابجا می کنید . وقتی که این سودا رسوب کرد به حد اعلا رسید و صفرا به حداقل رسید . عامل گذر خون به اندام انتهایی به صفر میرسد . لذا یک زخمی اگر در حد یک عدس هست پیدا شد در پاش، این زخم توسعه پیدا میکنه میشه زخم دیابتیک
چرا زخم توسعه پیدا کرده ؟چون صفرایی نداره که خون رو برسونه به اون حوزه . پس توسعه پیدا میکنه . طب جدید که نمیفهمه صفرا رو باید به اینجا رسوند . میگه خون را که نمی تونم به اینجا برسونم پس زخم رو ره خون میرسونم . میاد میگه خب پات رو باید قطع کنیم. به تو لطف می کنم به جای اینکه پاتو قطع کنم تا زانو قطع می کنم  . درسته این لطف میکنه میاد بالاتر طب سنتی با این تعریف میاد میگه نه من صفرا رو به اونجا می‌رسونم . تا زخم ترمیم بشه . اون مجموعه آن رفتارها رو بهش میده و میگه بخوای صفرا را به اونجا برسانی . مسیر مسدوده پر سوداست . مسیرو باز کن. مسیر بخواد باز کنه از بالا به پایین با لمس ، می فهمه که تا کجا سودا گرفته
مثلا اگر تا سر زانو اگر سرده از اونجا میشه . به طول زالو میچینه در سه مرحله اتفاق می‌افتد.

 سه مرحله فاصله یک یا دو هفته :

در این اثنا زخم را محافظت میکنه . با صفراهایی که تزریق می‌کنه اگر عفونت کرده باشه، دارویی عرض کنم که عسل و نمک ۵ به ۲

عسل ۵
نمک ۲

که عفونت باز کرده تا سه روز و حالا که پاک شد ، از سه روز به بعد عسل و زیتون که این صفرا وگوشت ساز است . گوشت ساز یعنی چیه اینجا ؟ زیتون و  صفرا ساز چیه؟ عسل روش میزاره از اونورم خون مسیر سودا رو پاک کرده خون رو رسونده به اینجا ، ترمیم میشه در طول مدت ۴۰ تا ۶۰روز . حالا به تناسب به میزان شدت و ضعف . شدت و ضعف یعنی چی ؟ افزایش سودا یا کاهش سودا در ساق زودتر یا دیرتر این زخم ترمیم میشه . اینم میشه پایان قوی ترین حد بالا ترین حد توسعه دیابت که منجر به دیابتیک فود میشه .

حالا همین دیابت به لحاظ اینکه این ماده سوداوی و در سراسر تن منتشر است، حالا روی قلب اثر داره ،روی مغز اثر داره ، روی زخمهاش اثر داره ، روی توان جنسیش اثر داره ، خوب مثال هاش رو می‌زنیم که ثابت کنیم سرد است .

چرا دیابت توان جنسی را کاهش می‌دهد ؟ چون سردی رو افزایش میده وقتی سردی افزایش داد توان جنسی کاهش میده .

چرا دیابت در زنان موجب یائسگی زودرس میشه ؟ چون سردی را افزایش می‌دهد.

چرا دیابت منجر به کاهش توان کنترل ادرار میشه ؟ چون سردی و افزایش می‌دهد صفرا را کاهش می‌دهد .ما صفرا نیاز داریم برای اینکه مثانه حفظ کنیم . صفرا اینجا کاهش پیدا کرده و اما تو این بخش درمان .

یک سودا زدای آنی و اورژانسی طب کلاسیک دارد که اسمشو میذاره چی ؟ انسولین . این انسولین سودا زداست
چون سودازدای سرده شدیده برای اینکه با تن سازگارش کنه خطرناکه لذا تحت نظر سازگارش میکنه .بستریش میکنه که دوزشو سازگار کنه .

امابیشتر اوقات یه اشتباهی اتفاق می‌افتد .

که این دوزی که الان سازگار شد سازگار الان نه سازگار الان به بعد . لذا سردی بیش از حد میده . و این انسولین در امتداد مصرفش موجب افت قند در افراد میشه . افت قند شدید مشکل‌ ساز فراوان داریم ولی چنان خطر افزایش دیابت را گوشزد کردند که هیچ راضی نیست انسولین بده پایین کاهش بده انسولین رو مصرف میکنه و اون مشکل را هم تحمل می‌کند . در حالی که افت قند خطرش بیشتر از افزایش قنده در اینجا به ویژه فراوان دیدم رفتن تو کما دچار مشکلات اساسی شدن .

این ها رو میگیم که اگر کسی اونجوری شروع میکنه بره تحت نظر یا تحت نظر کارشناس طب نوین ، یا که هم اون علمو بفهمه ، پزشکی باشه که طب سنتی میفهمه با این تعریف، یا اون جوری که دوز انسولینش رو سازگار زمان حال کنه
نه سازگار با آن زمان .

اسنولین طب سنتی ، سرکه است .

اگر نه این چیزا رو نمی فهمه به محض اینکه بی قرار شد، به محض اینکه بی حوصله شد ، به محض اینکه حال نداره حرف بشنوه، یعنی اون موقعی است که قندش افت کرده ، فوری عسل ، شیرینی و … بخوره . قند هم همین کارو میکنه
ولی اثر پایدار خرما و شیرینی خیلی بیشتر تا زمانی که بره انسولینش رو کاهش بده .من با جرات انسولین هارو کاهش می دهم . اگر که ۳ تا تکرار در افت قند ببینم . منتهی کاهش رو باشیب ارام .

انسولین ما سرکه است .

اگر بخوام انسولین رو ور دارم یک از سودازدای معادل انسولین طبیعی بهش بدم سرکه است . یک سرکه طبیعی آرامه مطلوبه مطبوع به سین است . به ریخته شده تو سرکه که کوبیده بشه به شکل سس درآورده . دوزش چقده ؟ دوزشو سازگار کنیم. ببینین چقدر دوست داری یه ق سازگاره قند و میاره پایین یا دو قاشق . این را در روز اول بخور که دوزشو سازگار کنی . که سازگار شد شبم بخوری . چون شب اگر افت قند شدید بهت داده باشه خوابی نمیدونی صبح بخور که تغییراتش رو در طول روز مشاهده کنی . که دوز بعدی رو بتونی سازگار کنی .این بحث فشرده یک بحث سنگین تفکری مطالعاتی ۲۰ ساله است
که یک تئوری جدید دیابت متولد میکنه این تئوری ماست .

علت زیاد شدن دیابت چیست ؟

تئوری طب سنتی که بر اساس مبانی طب سنتی و طب کلاسیک در آوردیم و ترکیب کامل کردیم اینکه برای توجیهش البته باید کارهای مختلفی انجام بده و تو عمل سازگار است .

علت اساسی توسعه دیابت در عصر کنونی جهان رو تنبلی مردم دنیا بدونین .

مردم تنبل بی تحرک و بد خور بایستی دیابت داشته باشند . زمان قدیم ولی چون گرمی بیشتر می خوردند ۶ ماه زمستان زیر کرسی نشسته بود و آجیل می‌خورد تا زمانی که بهار بشه بره تو دشت صحرا دیابت گرم شده بود .

در عصر کنونی که زمستان ، تابستان نداره . غذارو زمستان هندوانه میخوره
گوجه فرنگی . اصلاً تو ایران اگر بهش بگین خیار میوه بهار و تابستان میگه یعنی چی زمستان؟ این چه حرفیه
این چه دولتی است خیار نیس خیار گران است گوجه فرنگی گران است . تازه نمی فهمه که بابا خیار محصول تابستانه
مگه الان بهمن ماه نیست ما دیروز سر سفره سالاد چی داشتیم . خیار میگه اصلا جز غذاست . کاری به این ندارد که کِی هست ، در حالی که باید نگاه کنی این خیار سبز است ، زمانی که برگ سبز روی درختان هست این میوه سبز باید سر سفره ما باشد . وقتی درخت برگ نداره این نباید سر سفره ما باشد . وقتی که اینجوری باشه پس دیگر دیابت سرد شایع هست .

این علت توسعه دیابت در عصر کنونی که در ایران ۷ میلیون نفر داریم در دنیا هر روز یک میلیون می میرند به خاطر دیابت

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد دیابت را ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان دیابت میگوید را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه ” ارگانیک شو ” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

30 نظر در “درمان قطعی دیابت دکتر خیراندیش

  1. عبدی گفت:

    سلام ببخشید باردارم قند ناشتا ۹۸ بوده چی میتونم بخورم ک در بارداری ضرر نداشته باشه ؟؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      از سویق جو میتونید استفاده کنید. باز هم با پزشک خودتون مشورت کنید
      سویق جو آرد تفت داده شده جو کامل هست و ترکیب دیگه ای داخلش نیست
      سالم باشید

  2. ناشناس گفت:

    سلام ایا با چند ماه یا سال دیابت درمان میشه که دیگه یه چند سالی هیچ گونه دارویی استفاده نکنیم.

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      لطفا با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید
      سالم باشید

  3. ناشناس گفت:

    سلام من دخترم این هشت ماه دیابت نوع یک گرفته آیا درمان میشه

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      بله حتما ان شاالله
      تدابیر ارائه شده در نسخه پیچ رو ملاحظه بفرمایید
      سالم باشید

  4. شاگرد استاد خیر اندیش گفت:

    باسلام من از شاگردان استاد هستم اتفاقا این مبحث سر کلاس درس ما بود اون قسمت که استاد برای زخم پای دیابتی صحبت کردن که با لمس کردن تا هرجا سرد بود زالو میچینیم سه مرحله شما زالو را زانو نوشتین
    و کل مطلب تغییر کرده لطفا دقت کنید شاید واقعا کسی خواست با این نوشته درمان در پیش بگیره.

    1. مدیر سایت گفت:

      با تشکر از دقت نظر شما . نوشته ویرایش شد .

  5. امیر علی گفت:

    سلام پسر من دیابت دارد ایا امکان درمانش هست؟

  6. ربابه رمضان زاده گفت:

    من قند ناشتام 175 هس چه نوع دیابتی دارم

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      باید شرح حال دقیقتری ارائه کنید
      لطفا با شماره های درج شده در پایین سایت با ما در تماس باشید
      سالم باشید

  7. محمد نادری گفت:

    باسلام پسری 23ساله و سه ساله دیابت نوع یک گرفتم چکار کنم ولطفا راهنمایی کنید .

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و عرض ادب
      از لطفا به شماره موبایل درج شده در پایین سایت پیام بدین تا راهنمایی بشید
      سالم باشید

      1. طاهره گفت:

        سلام روزتون بخیر
        من خانم لرستانی ۴۷سالمه ودیابت نوع دو گرفتم وبا داروهای طب سنتی اسلامی قتدم اومده برای۱۷۸
        حالا چگونه قندمو ثابت کنم
        با تشکر از مدیرسایت

        1. مدیر سایت گفت:

          با سلام
          شرح حال دقیق لازمه
          بهتره از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید
          سالم باشید

  8. علی جلالی گفت:

    سلام آیا با داروهای گیاهی دکتر خیراندیش بصورت کامل میشه انسولین و قطع کرد؟یعنی اینکه دیابت نوع یک درمان کامل میشه؟لطفا جواب بدین؟و همچنین چجوری میتونم یه نوبت بگیرم برای ملاقات حضوری آقای دکتر چون قطع انسولین شوخی بردار نیست

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و عرض ادب
      مجموعه ما صرفا فروشگاه عرضه کننده محصولات ارگانیک هست و در کنار اون توصیه های اساتید طب سنتی رو منتشر میکنیم، ارگانیک شو مستقلا فعالیت میکنه و ارتباطی با اساتید نداره
      موفق باشید

    2. بهرام بختیاری گفت:

      با سلام خدمت شما عزیزان خسته نباشید میخواستم بپرسم برای درست کردن سرکه و به برای درمان دیابت نوع دو چه مقدار از هر کدام باید مصرف کنم .
      با احترام وتشکر

      1. مدیر سایت گفت:

        سلام و عرض ادب
        سرکه 1 واحد باشه و عسل و عرق نعناع هر کدوم 2 واحد
        سالم باشید

        1. سما مهرسا گفت:

          سلام چگونه مصرف کنیم،سرکه وعسل وعرق نعنا را؟

          1. مدیر سایت گفت:

            با سلام
            بصورت شربت سرکه انگبین میتونید تهیه بفرمایید
            سالم باشید

  9. مریم گفت:

    ببخشید من نفهمیدم از کدام سرکه استفاده کنم برا دیابت

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      سرکه سیب یا انگور استفاده کنید
      سالم باشید

  10. ناشناس گفت:

    سلام من اصلا صدای کلیپ رو نداشتم

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      صدا مشکلی نداره
      مجدد صفحه رو باز کنید و سیستم خودتون رو چک بفرمایید
      سالم باشید

  11. فرزانه گفت:

    سلام و خدا قوت
    استاد در این قسمت از سخنانشون👇👇
    (این میشود درمان با دقت ،می شود دوسین غیردقیق می‌شود سرکه انگبین…)
    می فرمایند به سین
    شما به اشتباه نوشتید دو سین

    با آرزوی موفقیت
    لطفا در پیاده سازی صوتها دقت بیشتری مبذول بفرمایید 🙏🏻

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      با تشکر از دقت نظر شما
      سالم باشید

    2. امیر علی گفت:

      سلام پسر من دیابت دارد. ایا امکان درمانش هست

      1. مدیر سایت گفت:

        با سلام
        لطفا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید
        سالم باشید

      2. ناشناس گفت:

        سلام پسرتون درمان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *