بیماری های اطفال, ویدیو

درمان چاقی و لاغری در کودکان | دکتر خیراندیش

درمان چاقی و لاغری در کودکان

درمان چاقی و لاغری - دکتر خیراندیش

درمان مشکلات سوتغذیه در کودکان

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

وزن بالا نشانه شدت سردی است . بچه ای که پر حرکت کم اشتها ، به خاطر صفرای زیاد اشتها کمه غذا نمی تونه زیاد بخوره لاغر و ضعیف شده هوشش خوبه چون صفراش جایگاهش درسره صفرا سر رو گرم میکنه پس هوشش خوبه. (برای آشنایی بیشتر با صفرا میتوانید به مقاله “علائم غلبه مزاج صفرا” مراجعه کنید )

اگر بخواهیم اینارو بالانس کنیم بایستی غذای گرم مزاج به فردی که چاق و غذای سرد مزاج ترکیب سردی و گرمی به لاغر بدیم کسی که باریک اندام و کوچک هستند پیشنهاد می کنم سرکه انگبین بخورند یا شربت آبلیمو عسل بخورند یا اینکه تو میوه ها انگور خود لیمو گریپ‌ فروت اینها میل کنند، اشتها افزایش پیدا کنه . اشتها افزایش پیدا کرد می‌توان غذای آرام‌آرام بخورند و به تدریج بدنشون فرم بگیره

اما برای چاقی غذاهای گرم مزاج بخورند. یکی از غذاهای گرم مزاج ارده با شیره انگور به یک وعده غذا یا صبحانه یا شام بخورند . من توصیه ام شام هست . این اشتهاشون کم میشه قوتشون محفوظ می مونه . و کندی و کسلیشون مرتفع می شه و به تدریج پف بدن کاسته میشه و تناسب اندام پیدا می‌کنند.

دنبال لاغر کردن سریع نباشند . این لاغر کردن چهار تا شش ماه مفیده براشون .

اگر بخواهیم رژیم انگور اشتها آور بدیم برای بچه هایی که لاغر هستند انگور ترش و شیرین انگور مفیدی است
برای چاق کردن ایشان و اینکه فرم بگیرد بدن

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای چاقی و لاغری کودکان در طب سنتی میگوید را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “اکسیر حیات” خریداری کنید.

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد چاقی و لاغری کودکان را ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *