ویدیو

آموزش تعدیل مزاج از طریق رفتار با دکتر خیراندیش

تعدیل مزاج

تعدیل مزاج در طب سنتی - دکتر خیراندیش

تعدیل مزاج از طریق رفتار :
۱۲ فاکتور هست : اول حمام به همراه ماساژ، ماساژ مطلوب ماساژی است که در اون کیسه کشیدن اتفاق بیفته.
یعنی منافذ پوستی باز بشه، پوست نفس بکشه . حتما لازم نیست لایه پوستی خیلی چرک داشته باشه کیسه بکشید. اینجا ماساژ پوسته یه لایه ناپیدایی از روی پوست باز می کنید شما، هم برای پوست خشک و هم برای غیر خشک . منتهی برای هر کدام یک مقدماتی دارند، مثلاً پوست خشک موقعی که حمام می کنند روغن زیتون می مالند و یک مقدار صبر می کند بعد کیسه می‌کشند. جهت خرید روغن زیتون درمانی طبیعی میتوانید از طریق وب سایت اکسیر حیات اقدام کنید.

پیاده روی جز رفتارهای بسیار بسیار ضروری سودا زده و تعدیل کننده اخلاط است. (جهت آشنایی با مزاج سودا به مقاله کاملی که پیرامون این موضوع با عنوان مزاج سواد نگاشته شده است مراجعه کنید)

این هم دستور طب سنتی هم دستور طب اسلامی است. میزان پیاده روی مردم در قرن بیستم به شدت کاهش پیدا کرده و رمز بروز بیماری‌های بسیار پیچیده همین عدم پیاده روی است. مردم در این قرن نشسته راه میرن، وقتی پیاده‌روی وجود نداشته باشه همین طوری بدن روسوب میکنه تمام اخلاطش، پیری زودرس پدید می‌آید و پیاده‌روی درست رو من توصیه می کنم به شهردارها که در پارک ها و پیاده روها یک باریکه ای به پهنای ۴۰ سانتیمتر قلوه سنگ بکارند.
قلوه سنگ ، سنگ صیقلی مثل تخم مرغ رو کنار هم بگذارند که اونایی که می‌خواهند پیاده راه برن ، رو این قلوه سنگها راه برند که کف پاشونو ماساژ داده بشه. با هر گامی شتاب گردش خون در مغز افزایش پیدا میکنه تو پارکا حتمن محل پیاده روی سنگلاخ درست بکنید
با پای برهنه روش راه برین یا با کفش های ‌کف نازک، به هر حال شتاب گردش خون پا،بایستی پستی ،بلندی رو احساس بکنه.

من افسرده ای که در حال گریه شدید وارد مطب شد رو با راه رفتن روی همین آرام کردم. (جهت دیدن ویدیوی دکتر خیراندیش در مورد درمان افسردگی در طب سنتی میتوانید در سایت اکسیر حیات اقدام کنید. )

چنانچه با مزاج ها آشنایی ندارید ، دکتر خیراندیش در یک ویدیوی کوتاه توضیحات کاملی را پیرامون تشخیص مزاج داده است . این ویدیو با عنوان مزاج شناسی توسط دکتر خیراندیش در وب سایت اکسیر حیات منتشر شده است.

توضیحات دکتر خیراندیش را در مورد تعدیل مزاج در طب سنتی ببینید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *