ویدیو

درمان جنون در طب سنتی توسط دکتر خیراندیش

درمان جنون در طب سنتی

درمان جنون در طب سنتی - دکتر خیراندیش

توضیح دکتر خیراندیش در مورد جنون صفراوی

جنون در طب سنتی :

اونایی که دیوونه میشن حمله می‌کنند می‌خواهند کسی را بزنند کسی را بکشند تا کسی رو نزنه دست بردار نیست . در مشهد زیاده ، تو مشهد منظور موقعیت جغرافیایی آب و هوای گرم و خشک ضدو نقیض . از مشهد شروع میشه میاد طرف سمنان نقاط مرکزی اونجاهایی که آب و هوای این شکلی دارند، که خشکی داره این جور عصبانیتا پدید میاد .

سرکه انگبین خوراکی، حجامت عام و حجامت سر و عطسه آور

توضیح دکتر خیراندیش در مورد جنون دموی

جنون در طب سنتی :

عصبانیت هایی که چهره گلگون میشه حرکت می‌کند ولی در عین عصبانیت قاه قاه میخنده . این جنون دموی است . حجامت عام پیوسته ۲ تا ۳ مرحله به فاصله هر هفته یکبار . این دسته جنون ها معمولاً قتل ها و .. .دست ایناس . اینها آدم می‌کشند عصبانی شده میره نمیفهمه یه نفرو میکشه اون موقع نمیشه اصلاً جلوشو بگیری .

توضیح دکتر خیراندیش در مورد جنون بلغمی

جنون در طب سنتی :

دیوانه است ولی تو سرخودش میزنه به جای اینکه به دیگری بزنه تو سر خودش میزنه و صحبت‌های منفی هر چی صحبت منفیه الهی بمیری، منو کشتی ،هر چی منفی هست جمعو جور میکنه میگه . این جنون بلغمیه ، خوراک گرمیها و خوردن شربت زعفران مداوم، زعفران عسل مداوم . مغز و گرم میکنه از این حالت جنون خارجش میکنه ودرمان افسردگی هم هست .

توضیحات دکتر خیراندیش را در مورد درمان جنون در طب سنتی ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان جنون در طب سنتی میگوید را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “اکسیر حیات” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *